close



 http://www.youtube.com/watch?v=3qeLI_6t6ds
 
 http://www.youtube.com/watch?v=hjpznHC-ZQM
 Woah I
I got a secret
I think I’m in love with missing you
More than I’m in love with you
That’s why I go away all the time
That’s why I travel the world and roam free
There’s a time you leaving me
This is how I feel
I feel like a traveling salesman

我有一個祕密
我愛上了想你的感覺
這感覺比跟你在一起的時候感覺更好
這就是為什麼我總是不在
這就是我什麼環遊世界自由飄盪
有一次你離開了我
這就是我的感覺
我像個到處旅行的推銷員

Even though I’m a woman
Picking up my bags from the station
Standing there face to face
I’ll be lying if I did not say
I love you more and I’m missing you
That’s why I’m always away
Believe me it’s true
雖然我是女人
從車站拾起我的行李
站在彼此之前 面對面
這句話如果不說你說的話 就像是我在說謊
「我愛你要比你愛我還多,而且我很想念你,這就是為什麼我總是不在」
相信我 這是真的


Woah I
I got a secret
I think I was born to be in a state of longing
Born to be wanting wanting
I put in a letter for you
I love the danger in distance
This time I’m leaving you
This is how I feel
I feel like a traveling salesman

我有個祕密
我想我是為了冀望而生的
我是為了欲望欲望本身而生的
我寄了一封信給你
我愛上遠距離的危險
這次我一定要離開你
這就是我的感覺
我像個到處旅行的推銷員

Even though I’m a woman
Picking up my bags from the station
Standing there face to face
I’ll be lying if I did not say
I love you more and I’m missing you
It’s why I’m always away
Believe me it’s true
Believe me it’s true
Believe me it’s true
雖然我是女人
從車站拾起我的行李
站在彼此之前 面對面
這句話如果不說的話 就像是我在說謊:
「我愛你要比你愛我還多,而且我很想念你,這就是為什麼我總是不在」
相信我 這是真的
相信我 這是真的
相信我 這是真的

I love the danger in distance
I’d rather be missing you
I love the danger in distance
I’d rather be missing you
I feel like a traveling salesman
我愛上遠距離的危險
想你好像比在你身邊還好
我愛上遠距離的危險
想你好像比在你身邊還好
我像個到處旅行的推銷員

Even though I’m a woman
Picking up my bags from the station
Standing there face to face
I’ll be lying if I did not say
I love you more and I’m missing you
It’s why I’m always away
Believe me it’s true
Believe me it’s true
Believe me it’s true
Believe me it’s true
Believe me it’s true
雖然我是女人
從車站拾起我的行李
站在彼此之前 面對面
這句話如果不對你說的話 就像是我在說謊:
「我愛你要比你愛我還多,而且我很想念你,這就是為什麼我總是不在」
相信我 這是真的
相信我 這是真的
相信我 這是真的
相信我 這是真的
相信我 這是真的

arrow
arrow
    全站熱搜

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()