close

tumblr_n486ltkOIs1r1a640o1_1280  

Pasolini is me
'Accattone' you'll be
I entered nothing and nothing entered me
'Til you came with the key
And you did your best but
如果我是帕索里尼
那你就是《寄生蟲》
我遁入虛無
虛無也遁入我
直到你帶來鑰匙
你已經盡你所能

As I live and breathe
You have killed me
You have killed me
Yes I walk around somehow
But you have killed me
You have killed me
當我仍在生存呼吸
你已經奪走我的生命
你已經奪走我的生命
當我四處走動
你已經奪走我的生命

Piazza Cavour, what's my life for?
加富爾廣場,我的生命為何而活?

Visconti is me
Magnani you'll never be
I entered nothing and nothing entered me
'Til you came with the key
And you did your best but
如果我是維斯康堤
你也永遠不會是瑪格納尼(Anna Magnani)
直到你帶來鑰匙
你已經盡你所能

As I live and breathe
You have killed me
You have killed me
Yes, I walk around somehow
But you have killed me
You have killed me
當我仍在生存呼吸
你已經奪走我的生命
你已經奪走我的生命
當我四處走動
你已經奪走我的生命

Who am I that I come to be here...?
我為什麼會成為這樣的自己?

As I live and breathe
You have killed me
You have killed me
Yes I walk around somehow
But you have killed me
You have killed me
當我仍在生存呼吸
你已經奪走我的生命
你已經奪走我的生命
當我四處走動
你已經奪走我的生命

And there is no point saying this again
There is no point saying this again
But I forgive you, I forgive you
Always I do forgive you
已經沒有必要再說一次
沒有必要重覆說明
但是我原諒你,我原諒你
我永遠會原諒你

https://www.youtube.com/watch?v=sJVq4k22NHQ

arrow
arrow

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()