close

BGCDMO06  

Nobody knows what human life is.
Why we come, why we go.
So why then do I know
I will see you,
I will see you in far off places?
沒有人明白人類生命的意義為何
我們為何而來,又為何而去
那我怎麼會知道
我會在遙遠的彼方與你再次相見?

The heart knows why I grieve
And yes one day I will close my eyes forever
But I will see you
I will see you in far off places.
我的心知道我為何悲傷
沒錯,有天我的眼睛會永遠闔上
但是我會與你再次相見
我們會在遙遠的彼方再見

It's so easy for us to sit together
But it's so hard for our hearts to combine
And why?
And why?
Why? Why? Why? Why?
彼鄰共處是容易的
但是心靈的契合卻是難事
為什麼
為什麼呢?

Destiny for some is to save lives
But destiny for some is to end lives
But there is no end
And I will see you in far off places.
有些人生來世上,是為了拯救其他生命
有些人,卻是來終結他人的性命
但是這一切沒有終點
我會在遙遠的彼方與你相見

If your god bestows protection upon you
And if the USA doesn't bomb you
I believe I will see you somewhere safe
Looking to the camera, messing around
And pulling faces.
如果你的神稟賦你特別的保護
如果美國沒有轟炸你
相信我會在安全的地方與你相見
看著攝影機,胡鬧一番
作作鬼臉

https://www.youtube.com/watch?v=hZIY1J-V0SA

arrow
arrow

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()