close


"Empty"

There was no way out, the only way out was to give in
There was no way out, the only way out was to give in
How I love to give in
沒有辦法了,唯一的辦法就是屈從
沒有出路了,唯一的出路就是降服
我是多麼喜歡屈從

Here no one sleeps, one lays up while the other lies down
Where no one sleeps, one lays up while the other lies down
Ask the line on your face what the line on your hand meant
We couldn't see what was coming
在這裡眾人失眠,躺下的群眾們橫陳交疊
無人能安枕,躺下的群眾們橫陳交疊
問著你臉上跟手上的線條到底代表什麼意思
我們看不見未來將出現何事

Shake your head it's empty
Shake your hips move your feet
Shake your head it's empty
Shake your hips move your feet
搖搖你那沒什麼東西的腦袋瓜
擺動你的臀部,舞動你的腳步
搖搖你那沒什麼東西的腦袋瓜
擺動你的臀部,舞動你的腳步

I'm so glad that I'm an island now
真慶幸,我已經是個孤島了

Sickness was fixing me some
Coughed out my heart in the last stall
Now that the damage is done
I never miss it at all
病痛與我渾雜同一
在最後的小廄裡咳出我的心肝
損傷已經覆水難收
我將不再想念它了

arrow
arrow
    全站熱搜

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()