close



The Pusher (from the album "Nico" )

Snow flakes rolling over my car, goose bumbing weather
If I'm hungry at 4:30 in the morning,
Pink dot will deliver

雪花落在我車上,在這個天鵝飛離的季節
要是我早上四點半肚子餓了
粉紅色的小點點就會幫我送來

And I'm oh so tired of you pushing that thorny crown
Down onto my head so hard,
My knees are two inches in the ground

你硬把長滿荊棘的戴在我頭上,實在令我厭倦了
框在我頭上是多麼沉重
我的膝蓋已經陷在地面下兩吋

And I said, God damn, God damn that Bible pushin' man

而我說:
願上帝詛咒你,這個以聖經逼迫他者之人!

You know I smoked a lot of grass and I've popped a lot of pills
But I've never done nothing that my spirit couldn't kill
And I walk around with these tombstones in my eyes
But I know the pusher don't care, if you live or if you die

你知道我哈草又嗑藥
但是我根本沒做什麼,我的精神不死
我隨意漫步,那些墓碑印在我眼睛裡
但我知道那些逼迫他者之人,根本不關心你的死活

And I said, God damn, God damn that Bible pushin' man
Godamn, Godamn, Godamn, Godamn, God damn

而我說:
願上帝詛咒你,這個以聖經逼迫他者之人!
天殺的!天殺的!天殺的!天殺的!
arrow
arrow
    全站熱搜

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()