close

Ivy you're a girl that I can never taste
I get violent feelings when I see your face
You're so warm and beautiful and soft and kind
I close my eyes but you're still shining in my head

Ivy妳是個我永遠嚐不到的女孩
當我看到妳的臉總是感到衝動
妳是如此溫暖美麗柔軟親切
我把眼睛緊閉,妳卻仍然縈繞在我腦內發著光

Oh Ivy, Ivy
You eat me away every night everyday
My dreams are nightmares like heads are tails
I can see and hear you
I just can't get near you

喔!Ivy,Ivy
妳吞噬我的日日夜夜
我的夢就是頭變成尾巴的夢靨
我看得到妳聽得到妳
但卻無法接近妳

Ivy Ivy, oh you destroy me yes you do
Ivy Ivy, oh you destroy me yes you do

Ivy Ivy,妳整得我好慘,沒錯
Ivy Ivy,妳整得我好慘,沒錯

Ivy you're a thousand girls tormenting me
My minds a hall of mirrors where you're all I see
I get sicker by the second you're my lifelong curse
My egg shell head is your to break I feel like dirt

Ivy妳是折騰我的千面女郎
我的心就像佈滿鏡子的大廳,在那我就只能看到妳
我越來越難過,妳是我一世的詛咒
我蛋殼般的頭是妳給敲破的,我覺得自己塵土般不值

Oh Ivy, Ivy
You mainline me stars and you scratch and you scar
I'm a fool for your jewels it's true
I'm burned out i'm damged
You're so sweet and savage

喔 Ivy,Ivy
妳給我靜脈注射,讓我眼冒金星,妳又抓我劃傷我
我是妳整串蒐藏珠寶上的一顆傻瓜,真是如此
我被烈火灼燒我被毀壞
妳又可愛又野蠻

Ivy Ivy you destroy me (x8)
You do
You touch me you chill me
You smile and you kill me
You kiss me you crown me

Ivy Ivy,妳整得我好慘
沒錯
妳摸我然後妳冷落我
妳微笑然後妳殺我
妳親我然後打我的頭


arrow
arrow
    全站熱搜

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()