close

Tony-Bennett-I-Wanna-Be-Around-363376  

https://www.youtube.com/watch?v=4ml_V7HNIsY

I want to be around to pick up the pieces
When somebody breaks your heart
Some somebody twice as smart as I
當有人傷了你的心的時候
我想要在你身邊撿拾碎片
能夠傷你的心的人,一定比我聰明兩倍

A somebody who will swear to be true
As you used to do with me
Who'll leave you to learn
That misery loves company, wait and see
那樣的人,一定會發誓他的真誠
就像你對我作的那樣
那樣的人的離去,會讓你體會到:悲慘的傢伙總需要彼此的陪伴
等著看吧

I mean, I want to be around to see how he does it
When he breaks your heart to bits
Let's see if the puzzle fits so fine
我的意思是
當他把你的心擊為碎片
我想在一旁看他是怎麼做到的
讓我們看看是否能還夠把心拼回原狀

And that's when I'll discover that revenge is sweet
As I sit there applauding from a front-row seat
When somebody breaks your heart
Like you, like you broke mine
此時我會體會到復仇的甜蜜
我會在最前座大聲鼓掌叫好
當有人傷了你的心
就像你傷了我的心一樣

arrow
arrow

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()