close
Can I have your autograph
He said to the fat blonde actress
You know I've seen every movie you've been in
From Paths of Pain to Jewels of Glory
And when you kissed Robert Mitchum
Gee but I thought you'd never catch him

"可以幫妳照張相嗎?"

他對肥胖的金髮女演員說著:

"妳知道嗎?妳演的每部片子我都看過!
從痛苦之道到榮耀之寶。
當妳親吻勞勃米契的時候,嘖!但我早認為妳不會抓他。

Over the hill right now
And you're looking for love
You're over the hill right now
And you're looking for love
I'll come running to you honey when you want me
I'll come running to yoy honey when you want me

攀上山丘
妳在尋找愛情
妳已攀上山丘
尋找愛情
我會向妳奔去,親愛的當妳需要我的時候

Can I have your autograph
He said to the fat blonde actress
You know I know everything you've done
Anyway I hate divorces
To the left is a marble shower
It was fun even for an hour

"可以幫妳照張相嗎?"

他對肥胖的金髮女演員說著:

"妳知道嗎?妳作過什麼我都曉得,
不管怎樣...我討厭離婚那段。
在左側有著石雕噴泉,
耗費一個鐘頭凝視著它都仍然非常有趣。 "
arrow
arrow
    全站熱搜

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()