close

echo & the bunnymen - nocturnal me

In an ice-capped fire
Of burning wood
In our world of wire
Ignite our dreams of starry skies
And you and me
As realised our bigger themes
冰雪覆蓋的火燄
在燃燒的朽木上
在我們金屬琴弦上
將我們星空之夢點灼
你與我
頓悟到更高使命

Oh, take me internally
Forever yours
Nocturnal me
Take me internally
Forever yours
Nocturnal me
喔!請從我體內將我帶走
(抵達那個高貴性靈或夢憬之地)
永遠是妳的
夜行的我
喔!請從我體內將我帶走
(抵達那個高貴性靈或夢憬之地)
永遠是妳的
夜行的我


Do or die
What's done is done
True beauty lies
On the blue horizon
生死攸關
逝者已逝
真正的美麗蜷藏
碧藍海平面上

Who or why
What's one is one
In pure disguise
Of vulgar sons
是誰?或者為什麼?
什麼叫做太一就是太一?
這只是純粹的矯揉造作
出於一群鄙俗之子


Oh, take me internally
Forever yours
Nocturnal me
Take me internally
Forever yours
Nocturnal me
喔!請從我體內將我帶走
(抵達那個高貴性靈或夢憬之地)
永遠是妳的
夜行的我

喔!請從我體內將我帶走
(抵達那個高貴性靈或夢憬之地)
永遠是妳的
夜行的我

Whatever burns burns eternally
So take me in turns internally
When i'm on fire
My body will be
Forever yours
Nocturnal me
燃燒者永燃
那麼請從我體內將我帶走
當我著火時
我的身體將會
永遠是妳的
夜行的我

In an ice-capped fire
Of burning wood
In our world of wire
Ignite our dreams of starry skies
And you and me
As realised our bigger themes

Oh, take me internally
Forever yours
Nocturnal me
Take me internally
Forever yours
Nocturnal me
arrow
arrow
    全站熱搜

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()