close

509bc2ba  

With the world's fate resting on your shoulder
You're gonna need someone on your side
You can't do it by yourself any longer
You're gonna need someone on your side
整個世界的命運都在你肩膀上
你需要有人在旁支援
你不能再自己一個人扛
你需要有人在旁支援

Someone kindly told me that you'd wasted
Eight of nine lives
Oh, give yourself a break before you break down
You're gonna need someone on your side
有人好心告訴我
你九條命已經死了八條
饒了你自己的命吧,否則你會倒下
你需要有人在旁支援

And here I am!
And here I am!
Well, you don't need to look so pleased
所以我來了
我就在這
嘿,你也不用看起來這麼高興嘛

Day or night, there is no difference
You're gonna need someone on your side
Day or night, there is no difference
You're gonna need someone soon
白天或黑夜都沒有區別
你需要有人在旁支援
白天或黑夜都沒有區別
你總有需要別人幫忙的時候

And here I am!
And here I am!
Well, you don't need to look so pleased!
所以我來了
我就在這
嘿,你也不用看起來這麼高興嘛

 

arrow
arrow

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()