close

 


Cavity: First ommunion (Rozz/ Rikk)
洞穴:初領聖體

Let's Skirt the issue of Discipline
Let's start an illusion
with hand and pen
Re-read the words and start again
Accept the gift of sin
The gift of ...
織起對風紀的斥鞭
拿筆開啟醉旖的幻覺
不斷重讀這些字眼
領受罪惡之大禮
大禮

Pleasure is bleeding to smoother the words
The four walls drain me dry
of all imagination
Crying out to be told to stand still
Crying out to be told to stand still
為了撫平這些字眼,歡愉正在淌血
四道牆榨乾
我的憧憬想像
啜泣,總是被命令站直
啜泣,總是被命令站直

The price of red death
is the price of true love
腥紅的死亡,是真愛的代價

The black Queen jumps through my skin
The king of hearts is waiting
close to home
Someone's shooting outside
Trigger finger itchy
Another moving target
Move blood on your Surplice
More blood for the price of red death
黑皇后蹦起,穿越我的肌膚
紅心國王蟄伏著
家的附近
有人在外頭持槍掃射
持槍的手指發著癢,渴求另一個活動標靶
讓鮮血濺滿你的白袈裟
還想要更多鮮血,作為腥紅之死的代價


Nailing you to the wall
Nailing you to the Spanish Mystic
Nailing you to the wall
把你釘死在牆上
把你釘死在黑暗的西班牙宗教法庭
把你釘死在牆上

Three shots ring out to scream
Who wants to play Roman Soldier
that lives inside of me
Perennial Artist what do you see?
What do you see?
My secret fear of being alone
I sit and hold hands with myself
I sit and make love to myself
銀鈴似的哭叫是三聲槍響
誰想跟我玩,跟我體內那個羅馬士兵玩遊戲?
永恆的藝術家啊!你究竟見到了什麼?
你究竟見到了什麼??
我秘密的恐懼,是害怕孤獨一人
我枯坐著,握著的是自己的手
我憂坐著,跟我自己做愛

I've got blood on my hands
I've got blood on your hands
Blood on your hands
Blood
我手上都是血
你手上都是血
我們手上都是血

 

https://www.youtube.com/watch?v=xCO95GpK3yo

arrow
arrow

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()