close

MTM0MjExMTYzNDEwOTc0NzMw  

America, your head's too big
Because America, your belly's too big
And I love you
I just wish you'd stay where you is
美國,你有大頭症
美國,你有著大肚腩
而我愛你
我只希望你保持原狀就好

In America, the land of the free, they said
And of opportunity in a just and a truthful way
But where the President is never black, female or gay
And until that day you've got nothing to say to me to help me believe
在美國,人們口中的自由國度
機會均等,以正義洽當的方式分配
但是當總統永遠不是黑人、女性或同志
直到那天來臨為止
你沒有辦法說服我相信這種話


In America, it brought you the hamburger
Well America you know where you can shove your hamburger
And don't you wonder why in Estonia they say
"Hey you, big fat pig, you fat pig, you fat pig"?
美國把漢堡帶給人們
在美國,你可以大口把漢堡塞進口中
但你是否納悶,若是在愛沙尼亞
人們會說:「嘿!你這肥豬,你這個肥豬」?

Steely blue eyes with no love in them scan the world
And a humorless smile with no warmth within greets the world
And I, I have got nothing, to offer you, no no no no no
Just this heart deep and true which you say you don't need
堅毅的藍色雙眼中,掃視世界的眼神中沒有愛
一個缺乏幽默的笑容,以毫無溫暖的方式問候這個世界
而我,我什麼都沒辦法給你,什麼都沒有
只有這顆真摯的心,但你說你不需要

See with your eyes
Touch with your hands, please
Hear through your ears
Know in your soul, please
For haven't you me with you now?
And I love you
I love you
I love you
And I love you
I love you
I love you
用眼睛去看
以雙手感覺
用耳朵聆聽
以靈魂去感受
你現在明白了嗎?
而我愛你
我愛你
我愛你
而我愛你
我愛你
我愛你

 

 

 

arrow
arrow

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()