close

B2F8QAZIgAE2yv1  

Couldn't relax, couldn't sit back
And let the sunlight, in my lap
I sang a hymn
To bring me peace
And then it came, a melody
沒辦法放輕鬆,沒辦法好好躺下休息
讓日光照耀在我身上
我為自己唱一首聖歌
為的是找到平靜
接著便出現了一條旋律

It felt so sweet
It felt so strong
It made me feel like
I belonged
And all the sadness inside me
Melted away
Like I was free
它讓我覺得好甜蜜
它讓我感覺好強壯
它讓我有隸屬之處
所有內心的悲傷
全都因此融化
瞬間我覺得我是自由的

I found what I'd been looking for in myself
Found a life worth living for someone else
Never thought that I could be
Happy, happy
我找到了我一直在內心中尋找的東西
我找到了一個值得為別人而活的生命
從來沒想過,我也可以那麼
快樂,快樂

Don't go out
Much at all
I've never been
The type to call
I realize to be happy
Maybe I need
A little company
不常出門
原本就不是那種愛打電話給人的類型
我了解到,如果想要快樂
或許我需要一點陪伴

So now you know
You know it all
That I've been
Desperately alone
I haven't found the one for me
But I believe in divinity
現在你明白了吧
你知道了所有的故事
我是那麼地孤獨
我沒找到那個屬於我的人
但我相信神聖的力量

I found what I'd been looking for in myself
Found a life worth living for someone else
Never thought that I could be
Happy, happy
我找到了我一直在內心中尋找的東西
我找到了一個值得為別人而活的生命
從來沒想過我也可以那麼
快樂,快樂

I believe in possibility
I believe someone's watching over me
And finally I have found a way to be
Happy, happy
我相信各種可能性
我相信天上有人照看著我
我終於找到一個讓自己快樂的方式

From the concrete to the coast
I was looking for a holy ghost
Like the land joining the sea
Happiness it followed me
I believe in possibility
I believe someone's watching over me
And finally I have found a way to be
Happy, happy
從擁擠的都市到無人的海岸
我在尋找一個聖靈
如同海岸與汪洋緊密地接合相隨
快樂也跟隨著我
我相信天上有人照看著我
我終於找到一個讓自己快樂的方式

https://www.youtube.com/watch?v=s6AHxF0s764&feature=share

 

arrow
arrow

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()