close

51ke1hOhWVL  

I'll fake it through the day
with some help from Johnny Walker red
Send the poisoned rain down the drain
to put bad thoughts in my head
我會偽裝硬撐過這天
藉著Johnny Walker 的幫忙
讓毒雨流進排水溝
把我腦袋裡不好的念頭全丟到那

Two tickets torn in half
and a lot of nothing to do
Do you miss me - Miss Misery -
Like you say you do?
兩張被撕掉的票
許多無所事事
悲慘小姐,妳是否想念我
如妳說的那樣

A man in the park
read the lines in my hand
told me I'm strong,
hardly ever wrong
I said man… you mean
一個公園裡的男人
幫我看手相
他說我很堅強
幾乎不會錯
我說:先生,你的意思是

You had plans for both of us
That involved a trip out of town
To a place I've seen in a magazine
That you left lying around
妳曾有對我們倆的規畫
到城外遊玩的計畫
到一個我曾在雜誌上看到的地方
那本妳隨手放在那的雜誌

I don't have you with me but
I keep a good attitude
Do you miss me - Miss Misery -
Like you say you do?
我沒有妳在身邊,但是
我保持著好心態
悲慘小姐,妳是否想念我
如妳說的那樣

I know you'd rather see me gone
than to see me the way
That I am, but I am
In your life, anyway
我知道妳寧願我消失
也不要看到我現在這樣子
但是我就是這樣子
不管怎樣我就是妳生命中的一部分

Next door TVs flashing blue
Frames on the wall
it's a comedy of errors, you see;
it's about taking a fall
隔壁的電視閃爍藍光
牆上掛滿我們的記憶
這是一個錯誤帶來的喜劇,妳知道的
這是關於怎麼演戲裝死

To vanish into oblivion
it's easy to do and I try to be but you know me
I come back when you want me to
記憶逐漸消逝
作來簡單,我也試了,但妳知道
如果妳要我回來,我會回來

Do you miss me - Miss Misery -
Like you say you do?
悲慘小姐,妳是否想念我
如妳說的那樣


https://www.youtube.com/watch?v=HsixXCnYVfA
https://www.youtube.com/watch?v=weVSNCodo7c
https://www.youtube.com/watch?v=h7MizF_OEH8

arrow
arrow

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()