Spiritaul Cramp (Rozz)
靈性痙攣



Incurable disease on the day of rest
Walking on water in a sea of incest
I've got an image of Jesus
embedded on my chest
I can't leave home without my bullet proof vest
無可治癒之瘟疫籠罩餘生
行於淫亂汪洋之上
我把上帝之肖像擺在我胸膛上
豈能不穿防彈衣就出門

Killing myself for the perfect honeymoon
fighting with scorpions tied around my neck
I hear the pitter patter
of a killer on the loose
children using their fingers instead of words
為求蜜月之完美而自戮
與頸間的毒蠍掙纏搏鬥
我聽見滴答聲
源自殺人者的逃逸路線
孩子們以手指代替了言語

crosses burn your temples
on slaughter avenue
It takes too much time to say 'I refuse'
Time is digging graves for the chosen few
Children dig graves for me and you
十字架焚毀你的廟宇
就在屠殺廣場上
總耗費太多時間說「我拒絕」
時間正在為雀屏中選者掘墓
孩子們為你我挖掘待眠之墓

Describe the illness I'll prescribe the cure
start your two day life
on a two day vacation
I've got a spiritual cramp going for my ribs
Those gangsters toting guns
are shooting spikes through my wrist
children using their fingers instead of words
Fingers bury children under the boards
描述得了病情,我就給予得了處方
在兩天的假期啟程你兩天之生命
我的肋骨上靈性痙攣
幫派份子掏槍
將釘子的痕跡射穿深鑿在我手腕上
手指將孩子掩埋在木板下

I can die a thousand times
But I will always be here
with the power skull secrets
of forgotten years
the hangman's noose is trenched
with bloodstains of tears
my hands are the killer that confirms
my tears
我可以無止盡地死去
但我憑著骷髏的古老魔力永生
劊子手之絞索以血淚之痕揪緊
我的血手就是見證我淚眼之殺手

Jesus won't you touch me
come into my heart
where the Hell are you
when the fire starts?
耶穌不要觸摸我
請直接來到我心中
當火炬點燃刑場裡的乾柴
你在哪裡?

using my fingers instead of words
using my fingers instead of words
以我的手指暸表有聲之言
以我的手指暸表有聲之言


On a mission of the father
to reduce the gates of hell
the ivory bone eyed mother's flesh
is starting to swell
I'm setting twenty-two tables
for the funeral feast
Satan is by far the kindest guest
秉著天父的任務,降低地獄之門檻
森白的骷髏望著天母的肉逐漸膨脹
我為這喪宴擺設二十二張貴賓桌
撒旦顯然是目前最誠摯親切的賓客

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=vQDduSL15nQ

arrow
arrow

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()