close

I just came in off the street
Looking for somewhere to eat
I find a small cafe
I see a girl and then I say:

我剛離開街道
想找個地方用餐
我發現一家小咖啡廳
見著一個女孩,然後我說:

"May I sit and stare at you for a while?
I'd like the company of your smile! "

" 我可以坐在這凝望妳一會兒嗎?
我喜歡妳美妙笑容的陪伴。"

You don't have to say a thing
You're the song without the sing
The sunlight in your hair
You look so good just sitting there

妳什麼都不用說
妳是支無言之歌
陽光灑在妳頭髮上
僅是靜靜坐著就很美


"May I sit and stare at you for a while?
I'd like the company of your smile! "

" 我可以坐在這凝望妳一會兒嗎?
我喜歡妳美妙笑容的陪伴。 "
arrow
arrow
    全站熱搜

    giselemine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()